lørdag den 22. november 2014

Alene tid #kohlipe

Så kom dagen,hvor Luna blev passet af far,mens mor slikkede lidt sol.Så skønt at have den tid til sig selv!
Luna var træt, efter vi havde spist morgenmad og blev ammet og faldt så i søvn.Så pakkede jeg min strandtaske og kyssede manden farvel og smuttede på stranden.
Der blev lagt et ordentligt lag solcreme på mit korpus og så lagde jeg mig for at læse et af mine 'Alt for damerne' blade.
Vidste ikke hvor længe hun kunne finde på at sove,da hun for tiden tager sig en halv times lur,men hun havde "kun" sovet 10 timer om natten og hendes behov er 12,så enten sov hun nu de 2 timer (det gjorde hun dagen forinden også) eller bare den halve time som 'normalt'.
På stranden havde jeg lidt uro i kroppen og kølede mig derfor i det skønne hav 10 min efter min ankomst.
Vandet var bare så lækkert!Og det var ikke fuldstændig ulideligt i vejret,da det havde regnet kraftigt de andre dage,så vejret var helt perfekt!

Efter ca 1,5 time gik jeg tilbage til bungalowen.
Da jeg kom ind,fik jeg hurtigt tegn af kæresten,at jeg skulle gå ud igen,da hun liiige var ved at falde i søvn.Så det gjorde jeg.10 min efter hørte jeg hendes gråd og døren blev åbnet.
Hun havde sovet 30 min og så fået lidt hirsegrød.
Så var hun ret træt og sov de der 15 min og vågnede derefter.
Da jeg kom ind,ammede jeg hende og straks faldt hun i søvn.
Dejligt med lidt alene tid,hvor det også går godt,så undervurdér ikke faderen  og brug ham,når der er brug for det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar